Wednesday, March 4, 2009

Saya dan rakan-rakan PR pergi ke SUK secara Sah dan aman

Inilah surat yang dikeluarkan oleh speaker DUN Perak, YB V.Sivakumar untuk menghadir sidang tergempar. Tetapi BN tidak berani menghadapi lalu meminta samseng serta polis bekerjasama secara tidak langsung untuk menghalang saya untuk memasuki dewan. Malahan sistem kehakiman yang tidak pernah berfungsi dengan efisyen pun boleh mengeluarkan injunksi dengan tempoh masa yang singkat.

Jelas nampak BN telah mati akal dengan menyalahguna kuasa segala agensi tidak kira dari peringkat negeri ataupun persekutuan. Cuma orang seperti kroni BN yang mendapat manfaat masih tidak terjaga selepas dirasuk syaitan BN yang berumur 52 tahun.

1 comment:

angie ng said...

when i saw the PR ADUNS are being push by the polis roughly my tears flowing down & I dun know how to express my anger. U all r really brave!!!I told myself and all my Perakians friends NEVER NEVER forget about today event. There will be a day we give them a big big lesson, JUST WAIT!!!WE R VERY PROUD TO HAVE MB & ADUNS LIKE U ALL! TELL NIZAR HE IS OUR ONLY MB, NOW & FOREVER!!!!